
Aquest nin té Dèficit d'Atenció y
Hiperactivitat. Aquest nin té un ACS no significatiu a l'àrea de
llengua i matemàtiques. Els tres objectius que marca el seu ACS són:
- Mantenir l'atenció.
- Millorar la comprensió lectora.
- Treballar la resolució de problemes i la lògica.
Dins l'adaptació d'accés (acords i observacions) indica els recursos materiales (iguals que la resta de companys) i els recursos personals (reb suport de la PT dues hores a la setmana en desdoblaments del grup classe. I dues hores setmanals de suport dins l'aula). A les adapacións dels elements bàsics del currículum (acords i observacions) indica:
-Avaluació (donar-lo consignes
individuals per realitzar les proves. Ús de tècniques per afaorir
el manteniment de l'atenció).
-Metodologia (atenció
individualitzada, reforç positiu i repetició individual de les
consignes donades a l'aula).
-Activitats (flexibilització del
temps per dur a terme les activitats).
-Continguts (igual que la resta de
companys).

No estic d'acord amb tot això, he
xerrat amb la PT i amb la meva tutora, i per dir-ho de qualque
manera, “se passen sa pilota una a l'altra”, és a dir, no es
coordinen entre elles, no xerren del tema, mentre el nin no molesti,
va bé la cosa.
Un professor ha d'ésser un referent
positiu del nin, ha de fer tot el possible per l'aprenentatge dels
nins, no tan sols, ha d'ensenyar continguts conceptuals, sinó també
procedimentals i sobre tot actitudinals. Les ACS serveixen per
qualque cosa, no per tenir-les penjades a la paret de l'aula i esser
una simple etiqueta pel nin. Han de tenir dret a aprendre amb la
nostra ajuda.